Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av nikki - 17 oktober 2010 16:56

Kikade precis på min gamla blogg och hittade två somriga outfits som är 1-2 år gamla men som även funkar nu för min del. När det kommer till stil så är min väldigt enkel och neutral.


Shit vad blond jag var då. Saknar mitt blonda hår men har lovat mig själv att aldrig mer färga håret, jag prioriterar att få bra hårkvallitet och framför allt att kunna ha långt hår. Mitt hår slutar under brösten om inte ännu längre men det är jäkligt slitet då jag fortfarande har blonda toppar (gammal färg). Min riktiga hårfärg är egentligen mellanblond men efter alla färgningar hit och dit genom åren har det mörknat på till en askblond/mörk blond färg. Rätt snygg den med!


1-2 år gamla bilder



Min hårfärg idag, man ser mitt bloda slitna hår vid den bortre armen

 

Av nikki - 17 oktober 2010 16:30

 Jag har haft två hundar i mitt liv, en dalmatin när jag var mindre och idag har min familj en shi tzu. Hans personlighet är så jävla häftig, hans är så himla söt, han är verkligen en stor del i mitt liv.


Mexx heter han och bland de värsta han vet är att bli fotad, det är sällan Mexx kollar in i kameran. Jag brukar locka honom att kolla på mig genom att säga, ska du få "namnam" men tyvärr börjar han lära sig att jag lurar honom. Men bra bilder får jag ändå, ja iaf 1 av tio bilder.



 

Av nikki - 17 oktober 2010 11:22

God morgon


Jag känner mig som en blandning mellan att vara "bakfull" gravid" och magsjuk" det förstnämnda kan jag kanske inte uttala mig om eftersom att jag aldrig varit det, det andra har jag/är jag inte heller, men kan tänka mig in i de situationerna och ja det är ungefär så jag mår. PGA mina järntabletter, jag har järnbrist och fick tabletter för att må bättre och få upp järnet i kroppen men inte fan mår jag bättre, mår däremot sämre av de jävla tabletterna som jag knaprat i två dagar nu. Samtidigt vill jag ge de en chans då man kanske mår såhär i "början" och att de blir bättre med tiden. Men som jag mår nu så vågar jag helt enkelt inte. Jag ska ringa min läkare imorgon så får jag se vad han säger, stackarn blir aldrig av med mig haha.


Får knapra flera liter broccolli per dag istället.


Någon mer som äter duroferon mot järnbrist som får jobbiga biverkningar?

Presentation


En tjej som älskar att fota, resa och blogga. är får du läsa om mitt liv + massor av bilder

Kontakt: nikki08@hotmail.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards