Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av nikki - 15 oktober 2010 20:05

Jag är inte alls på humör, jag är ledsen, besviken, förvirrad, förtvivlad och arg. Det är nu man verkligen ser vilka människor som bryr sig om en, dom som finns i ens liv och som finns där till 100% hur man än mår, om man är ledsen, glad, arg , mår skit osv.


Jag vet ärligt talat inte vad jag ska säga förutom att jag är så glad att jag har sådana fina äkta, kärleksfulla, och helt enkelt underbara människor i mitt liv. Jag har det tufft nu men ni ger mig en sådan styrka, dragkraft, ni vet vad jag går igenom och ni finns där för mig vilket betyder oerhört mycket. Eran existens är GULD värd.


Det är bara förjävligt just nu rent ut sagt   , men jag klarar det, tack vare er!



TACK, tusen TACK mina änglar   


 

Lite för känslofyllt inlägg ...

Av nikki - 15 oktober 2010 14:19

Dagen började riktigt bra, förutom att jag har mått skit. Men iaf, var hos läkaren och jag måste ge en ELOGE till min husläkare, best ever! Tyvärr kommer han snart att sluta, typiskt alltså när jag äntligen har funnuit en läkare som jag tycker är bra. Ajja, då är det dags att leta ny snart igen då, SUCK!!!! Men läkarbesöket gick bra, fick trycka i mig 2 järntabletter där med eftersom att jag har järnbrist, och där måste jag ge en eloge till mig själv, tabletterna är stora, jag har svårt att svälja tabletter, MEN jag klarade det :D STOLT!!


Efter besöket sprang jag in på ett café och köpte mig en biskvi och mumsade på medan jag tog en promenad hem.


Här hemma har jag hållit på ute på tomten tillsammans med mina tre katter och de har varit med mig hela tiden, busat m.m och min minsting är såååå duktig, tredje gången hon är ute själv. Min bebis har blivit stor!


Ska fortsätta att städa förrådet nu, har massor att rensa, slänga, orientera så att man får lite ordning och reda. Vi har en stor container här på området så det gäller att passa på. Smart som jag är lyckades jag slänga tunga sopsäckar med  vårat gamla kakel i badrummet, efter att ha burit ena som vägde TON tittade jag på gräsklipparen " hmm, kanske ska man ta den som draghjälp" det funkade kanon så jag fick bort alla sex påsar :D


Nä nu måste jag fortsätta innan älskling kommer hem från jobbet, då blir det att åka iväg och köpa gott till ikväll :)   


En stooooor favorit är GEISHA :) diggar min haka på bilden :P

Av nikki - 15 oktober 2010 09:12

God morgon


Har haft den jobbigaste drömmen jag någonsin haft i natt, så jäkla obehaglig och verklig. Det började med att jag vaknade av att någon bankade flera gånger på fönstret, vågade dock inte gå och titta vilket jag ångrar. Sedan drömde jag självklart om vem det kunde vara. På morgonen (fortfarande i drömmen) så satt det en liten flicka vid fönstret och grät, hon kom inte in genom porten och var så förtvivlad. Jag hjälpte henne hem sedan..


Frågan är nu, vem fan bankade på vårat fönster? och nej det var inget jag drömde, det är jag helt säker på. Min första tanke var att det var någon inbrottstjuv och delvis var det därför jag inte vågade titta, lossas sova med andra ord. Sedan tänkte jag att det kunde vara någon av katterna som trillade ner från klätterträdet, MEN det var ju bankljud så det stämmer inte.Stämmer inte på inbrottstjuv heller kom jag fram till, pju!


Jag kommer nog aldrig få reda på vad det var, vem, eller vad. Sedan drömde jag andra riktigt otäcka drömmar.


Dålig start på dagen....

Presentation


En tjej som älskar att fota, resa och blogga. är får du läsa om mitt liv + massor av bilder

Kontakt: nikki08@hotmail.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards